Tevékenységünk

Tevékenységünk

Tevékenységünk

A szakembergárdának és az alkalmazott technológiának, valamint a kiterjedt eszközparknak köszönhetően a Swietelsky Vasúttechnika Kft. alkalmas a vasútfejlesztési beruházások generálkivitelezői lebonyolítására, de fővállalkozói vagy alvállalkozói feladatokat is el tud látni. Igen komoly szakmai múlttal és tapasztalattal rendelkezik a társaság a vasútfejlesztési nagyprojektek megszervezésében és kivitelezésében, beleértve a nagyvasúti pályaépítést és a hozzá kapcsolódó feladatokat, legyen szó biztosítóberendezések telepítéséről és kiépítéséről, magasépítési vagy műtárgyépítési munkálatokról.

Vasútépítés

Vasútépítés

A Swietelsky Vasúttechnika Kft. az alkalmazott legmodernebb technológiáknak - átépítő vonattal történő vágányépítés, vasúti nagygépes alépítmény-javítás - köszönhetően meghatározó szereplője a magyarországi vasútfejlesztéseknek. A cég által elvégzett feladatok a beruházások során:

  • állomások komplett felújítása, átépítése
  • vágány felújítása, átépítése
  • iparvágányok építése
  • komplex geodéziai technológiákkal megvalósított feladatok elvégzése
  • ET, AT sínhegesztési feladatok
  • útátjárók átépítése
  • vágányzárak, technológiai ütemtervek összeállítása, ütemezése


 

Gépészet

Gépészet

A gépészet alapvető funkciója a Swietelsky Vasúttechnika Kft-én belül, hogy a vasútépítési munkák kivitelezéséhez a rendelkezésre álló legújabb gépészeti, illetve komplex nagygépes technológiákat a kivitelezési projektcsapatok rendelkezésére bocsájtsa. A cégen belül gyakorlatilag minden gépparkkal kapcsolatos feladat - úgy, mint például üzemeltetés, szállítás, javítás, felülvizsgálat, korszerűsítés - saját hatáskörben elvégezhető. A vállalat celldömölki műhelycsarnokában a szezonális javítások, ellenőrzések és a gépekkel kapcsolatos elektronikai fejlesztések is megvalósíthatók.

A Swietelsky Vasúttechnika mintegy 150 eszközből álló gépparkkal rendelkezik, amely hazai nagy- és kisvasúti építkezéseken és felújításokon is bevethető. A cég kedvező helyzetéhez az is hozzájárul, hogy anyavállalata, a Swietelsky AG igen komoly eszközparkja a határhoz közeli Fischamendből könnyen igénybe vehető hazai fejlesztések során is.

A cég gépparkjának kategóriái:

  • alépítmény-cserélő gépek
  • ágyazatrostáló és szállító rendszerek
  • vágányépítő gépek
  • közúti-vasúti kotró- és rakodógépek
  • vágány- és kitérőszabályzó gépláncok
  • kitérőcseréhez használt gépek
  • vasúti szállításhoz, anyagoláshoz szükséges vagonok
  • Gépészet

    A PM 1000-URM a Plasser&Theurer cég legkorszerűbb alépítmény javító géplánca,

    melyet a német Eurailpool GmbH számára készített. Tervezésekor felhasználták a korábbi géptípusok (AHM 800, RPM 2002 és PM 200-2) alkalmazása során szerzett tapasztalatokat, melyeket új funkciókkal egészítettek ki a gép gyártása során.

    A PM 1000-URM építési technológiája tekinthető ma a világ legkorszerűbb alépítmény-javítási eljárásának, amely minőségben, hatékonyságban és gazdaságosságban is egyedülálló. Rendkívüli teljesítményével új távlatokat nyitott meg a vasútépítéssel és projekt előkészítéssel foglalkozó szakemberek számára, lehetővé téve a korábbiaknál rövidebb kivitelezési időszakok tervezését.

  • Gépészet

    RU 800 S

    • Multifunkcionális vágányfelújító és zúzottkő ágyazat rostáló munkagép.
    • Folyamatos vágányfelújítása ágyazatrostálással együtt.
    • Vágányfelújítása ágyazatrostálás nélkül.
    • Vágányfelújítás teljes ágyazatcserével.
    • Betonaljak cseréje rostálással a sínek cseréje nélkül.
    • Csak betonaljak cseréje.
    • Padkarostálás vágányfelújítás nélkül.

    RU 800 előnyei:

    • Gazdaságos vágányzár kihasználtság, köszönhetően az egyidejű vágányfelújításnak és a rostálásnak.
    • Optimalizált minőség és költségek.
    • Lehetséges az új vágány süllyesztése az eredetihez képest.
    • Ágyazatrostálás probléma nélkül lehetséges, még olyan kényes helyeken is, mint az állomási peronok.
  • Gépészet

    FD, FAD, dozátor, fal kocsik:

    Az FD kocsi a legkisebb 18 m3 - es, éttengelyes, nyitott, önürítős kocsi. A kocsi ürítőnyílásait orsó elforgatásával lehet nyitni, illetve zárni, amelyhez két kezelő szükséges. Kialakítása nem teszi lehetővé, hogy a zúzottkő leeresztését hirtelen el lehessen zárni. A zúzottkövet a vágánytengelybe, illetve a sínek külső oldalára tudja üríteni.

  • Gépészet

    FAD kocsi

    Ugyanolyan műveletek elvégzésére alkalmas, mint az FD kocsi, azonban szállítási kapacitása több, mint duplája annak. 38 m3 - es, négytengelyes (2 forgóváz).

    Leegyszerűsödött a kiömlés szabályozásának módja is. Ezek nyílásait nem orsóval, hanem karos áttétel segítségével nyitják és zárják. Ezzel nem lehet olyan finoman szabályozni a kiömlő kő mennyiségét, viszont szükség esetén hirtelen, egy mozdulattal el lehet zárni azt.

Vasútvállalat

Vasútvállalat

A Swietelsky Vasúttechnika Kft. 2012. június 22-én kapta meg a vasútvállalat működéshez szükséges működési engedélyt. Fő feladata a vasúti pályán közlekedő vontató, vontatott vagy önjáró, saját kerekein, vasúti sínen közlekedő járművek közlekedtetése.

A vasútvállalat szervezi a munkaterületekre a mozdonyokat, vasúti kocsikat, a vasútépítés főbb új és vissznyereményi anyagainak munkaterületre szállítását vagy szállítatását és a szakipar által gyártott felsővezetéki oszlopok munkaterületre juttatását. További feladatunk a saját illetve az anyacég tulajdonában lévő, Magyarországon dolgozó gépek, vagonok és járművek üzemeltetéséhez nélkülözhetetlen, engedélyeztetési eljárások lefolytatása. 0-24 órás diszpécseri szolgálatot működtetünk.

Vasútvállalat működési engedély
Biztonsági tanúsítvány 
ECM tanúsítvány
Karbantartásért felelős szervezet tanúsítvány
SWVT üzletszabályzat
Biztonságpolitika